- konsultant i trener w zespole LeanQ Team
- zrealizował kilkadziesiąt szkoleń, warsztatów i wdrożeń z zakresu metod i narzędzi Lean Service, Lean Management oraz Leadership w obszarach usług wspólnych, serwisowych oraz obsługi klienta
- w ciągu ostatnich kilkunastu lat project manager, lider oraz konsultant wdrożeń w projektach związanych z doskonaleniemi procesów sprzedażowych, usługowych, administracyjnych, standardów i jakości obsługi klientów, rozwoju strategii oraz budowy kultury ciągłego doskonalenia – Menedżer Lean, Dyrektor Sprzedaży, Kierownik rozwoju i wsparcia sprzedaży oraz analiz rynkowych
- specjalizuje się w analizie i doskonaleniu procesów usługowych, budowaniu i doskonaleniu strategii m.in. poprzez proces słuchania i badania głosu klienta oraz budowania kultury ciągłego doskonalenia
- wybrane metody i narzędzia to m.in.: Value Stream Mapping, Makigami, Hoshin Kanri, 5S, Standaryzacja Pracy, TWI, Wizualne zarządzanie wynikamiprocesów produkcyjnych, Wizualnym zarządzaniu wynikami, zarządzaniu projektami, TWI, Lean Lidership, Zarządzaniu Utrzymaniem Ruchu, projektowaniu i zarządzaniu procesami, optymalizacji kosztów wytworzenia.