Regulamin Kursu
Warunki uczestnictwa w kursie certyfikowany koordynator lean
- Warunkiem uczestnictwa w kursie jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego online oraz dokonanie opłaty na konto LeanQ Team do 7 dni po otrzymaniu faktury pro forma, nie później niż przed datą rozpoczęcia kursu.
- Przesłanie formularza on-line stanowi zawarcie umowy i jest jednocześnie zobowiązaniem do zapłaty.
- Płatność za udział w kursie należy wnieść na podstawie otrzymanej faktury proforma.
- Koszt uczestnictwa podany jest w ofercie dostępnej na stronie kursu.
- Wszystkie ceny podawane w ofercie kursu są cenami netto, do których doliczany jest 23% VAT.
- Po zaksięgowaniu wpłaty za kurs zostanie wystawiona faktura VAT zgodnie z przepisami wg ustawy o podatku VAT i przesłana pocztą tradycyjną lub wysłana na wskazany w formularzu on-line adres e-mail, w przypadku wyrażenia zgody na wysłanie w formie elektronicznej.
- Wpłaty należy dokonać na konto mBanku nr konta: 02 1140 2004 0000 3902 7634 4932 po otrzymaniu faktury proforma. W tytule przelewu należy podać numer faktury proformy.
Warunki organizacyjne kursu
- Przed rozpoczęciem kursu, na podany w formularzu zgłoszeniowym adres e-mail, zostaną przesłane informacje organizacyjne dotyczące kursu.
- Po zakończeniu i spełnieniu wszystkich warunków kursu, uczestnicy otrzymają certyfikat.
- Warunki otrzymania certyfikatu:
- obecność na minimum 80% sesji online live (8 z 10 sesji)
- zaprojektowanie mapy drogowej dla realizowanej lub planowanej transformacji lean w trakcie trwania kursu lub do 30 dni po jego zakończeniu.
- Materiały udostępnione uczestnikom kursu chronione są prawem autorskim. Kopiowanie i rozpowszechnianie ich w celach komercyjnych jest zabronione.
- LeanQ Team zastrzega sobie prawo do wykorzystania wypracowanych materiałów podczas kursu w prowadzonej przez LeanQ Team działalności gospodarczej.
warunki odwołania Kursu/MoDUŁU
- W przypadku, gdy z powodu siły wyższej, przyczyn losowych lub organizacyjnych, którykolwiek z modułów kursu w zaplanowanym terminie nie będzie mógł się odbyć, LeanQ Team niezwłocznie o tym fakcie poinformuje uczestników i zaproponuje inny termin.
- Uczestnik, który nie może być obecny na sesji online, otrzyma materiały do samodzielnego poznania treści zrealizowane modułu. Nieobecność uczestnika kursu na więcej niż 2 sesjach online, skutkuje brakiem uzyskania certyfikatu Koordynatora Lean.
- LeanQ Team nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości korzystania z części lub całości kursu, jeśli niemożność ta spowodowana jest brakami technicznymi po stronie Uczestnika, w szczególności z powodu niewłaściwej konfiguracji przeglądarki internetowej czy niedostatecznej wydajności sprzętu.
WARUNKI SKŁADANIA REKLAMACJI
- Reklamacje będą przyjmowane wyłącznie w formie pisemnej lub przesłane na adres mailowy klapinska@lean.info.plw terminie 14 dni od daty zakończenia kursu on-line.
- Reklamacje będą rozpatrywane indywidualnie w przeciągu 30 dni od daty ich otrzymania.
- Reklamacja powinna zawierać następujące elementy: dane kontaktowe osoby reklamującej (nazwa firmy, imię i nazwisko, telefon, adres mailowy), kod i termin szkolenia, powód reklamacji i uzasadnienie.
- Powodem reklamacji nie mogą być sytuacje/zdarzenia niezależne od Organizatora.